محک

معرفی شرکت البرز ابزار(محک)

معرفی شرکت البرز ابزار(محک)

معرفی شرکت البرز ابزار(محک) + تاریخچه

سال 1361:

شرکت البرز ابزار در سال 1361  با احداث کارخانه ای در شهر صنعتی البرز وارد حیطه صنعت و تجارت شد.اولین محصول این شرکت با نام  محک  به بازارعرضه شد که نمونه ای از این محصول ماشین سنگ سنباده بود.

سال 1378:

شرکت محک در ادامه روند فعالیت با توجه به امکانات ایجاد شده بواسطه همکاری با شرکتهای “هانینگ آلمان” و “هوپ الکتریک” تایوان تولید اقلام جدیدی از ابزار آلات برقی را آغاز کرد. در سال ۱۳۷۸ شرکت مبادرت به استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای سری ISO-9000 از شرکت های معتبر کرده است.

سال1379:

شرکت محک موفق به دریافت گواهینامه ISO-9002 گردید. ضرورت رقابت با سایر تولیدکنندگان خارجی شرکت را بر آن داشت. تا به موازات تولید در داخل کشور دامنه فعالیت خود را به هنگ کنگ و چین نیز توسعه داده و از طریق همکاری نزدیک و تنگاتنگ با کارخانجات کاملا پیشرفته اقدام به تولید محصولات مشترک با نام تجاری محک نماید.

سال1389:

شرکت البرز ابزار با اخذ نمایندگی انحصاری از شرکت “آینهل آلمان” توزیع محصولات این شرکت را نیز در ایران به عهده گرفت. و در سال ۱۳۸۳ با ارتقاء سیستم کیفیت مستقر در شرکت گواهینامهISO-9002 شرکت به ISO 9001:2000 تبدیل گردید.

توضیحات تکمیلی درباره ی شرکت

در ادامه:

بدیهی است که در این راه تجربه ۳۸ ساله تولید و شناخت از نیاز صنعتگران شرکت محک به همراه توان و ظرفیت واحد طراحی و مهندسی شرکت البرز ابزار دو عنصر اساسی در انتخاب صحیح شرکای خارجی جهت تولید و عرضه بیش از ۲۰۰ نوع محصول مشترک بود.

درسال ۱۳۸۸ با توجه به تمایل روز افزون صنعت ساختمان به مصالح جدید ماشین آلات ساخت و مونتاژ درب و پنجره UPVC مورد توجه شرکت محک قرار گرفت. که پس از مطالعه فراوان شرکت “WOLFTECH” ترکیه که سوابق همکاری نزدیک با یک شرکت آلمانی را در کارنامه خود داردبه عنوان سازنده انتخاب و عرضه این ماشینها پس از طی دوره های آموزشی در رابطه با نصب، راه اندازی و اپراتوری آنها آغاز گردید.

محصولات شرکت WOLFTECH طی یک قرارداد انتقال تکنولوژی با یک شرکت آلمانی طراحی و همگی در ترکیه ساخته شده و نام تجاری WOLFTECHعرضه می گردد.

شرکت فوق الذکر هدف خود را تولید محصولاتی با بالاترین سطح کیفیت و همتراز با محصولات ساخته شده در اروپای غربی و در عین حال با قیمت مناسب عنوان نموده است.

در سال ۱۳۸۹ تولید کمپرسورهای هوا با ظرفیت های مختلف، در برنامه کار شرکت البرز ابزار قرار گرفت.

شرکت البرز ابزار مسئولیت نصب و راه اندازی ماشین آلات و همچنین خدمات پس از فروش کلیه محصولات با برندهای محک، آینهل ،ولف تک و بتر را عهده دار می باشد.

‫0/5 ‫(0 نظر)
بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *